Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2016 20:59 - ***
Автор: stillness Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1535 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази вечер потъна замислена

в празна чаша от черно кафе.

През нощта ми политнаха мислите

без да знаят кога и  къде

ще се срещнат с твоите сънища,

ще нашепват плахо за мен,

а отвънка, току до прозореца,

мракът тихо ще дебне стаен.

Ще чертае по сенките призраци,

заклинания той ще реди

и гневните негови изблици

ще оставят в съня ти следи.

Ще запалят в сърцето ти огъня

и ще лумне нестихващ пожар.

Ще превземат изцяло покоя ти

разпростирайки цялата жар

като лава, течащта по вените

ще те мъчат и все ще горчи

от кафето по-силно. И смело

ще разбиват мойте мечти.

Ще ме мразиш в съня си безмилостно

и ще стане черна нощта,

а мракът ликувайки радостно

ще протегне ръце над света

за да хване в капана си изгрева

да остане навред тъмнина.

Ще остана тогава единствено

само аз.

Празнота...

Тишина...




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stillness
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16319
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930